Scrapgrejer till försäljning

tisdag 19 november 2013

DT Scrap It Up - Pyramid kort

Hej,
Idag visar jag ett pyramid kort. Denna vikning har jag tänkt göra länge och nu äntligen hittade jag en bra tutorial för att skapa detta kort. Tutorialen hittar ni här.
Detta kort är ännu inte färdig dekorerat. Det går att dekorera på oändligt många sätt och jag kommer göra klart dekorationerna när jag bestämt vem jag ska ge detta kort till. Jag kommer garanterat göra flera såna kort, kanske i jultema för att ge till fröknarna på barnens förskola.
Pyramid raktPyramid snett
Insidan av pyramiden har jag dekorerat med en stämpel för att göra den mer dekorativ än vit cardstock. Det går även att klä insidan med mönsterpapper om man vill, alternativt använda ett dubbelsidigt mönsterpapper för att inte behöva dekorera insidan alls.
Pyramid insida
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar