Scrapgrejer till försäljning

söndag 26 maj 2013

Vinpåse

Igår var jag på pysselträff i Farsta tillsammans med en gäng trevliga tjejer. Alltid lika trevligt att träffa dem för prat, skratt och lite pysslande :-)

Denna gång hann jag med två stycken alster. Första som jag ska visa idag är mitt andra alster för Pappersmarknad.se och det andra som visas på tisdag är för Scrap It Up.

Som DT hos Pappersmarknad har vi fått fyra stycken utmaningar vi ska skapa utifrån. 
Denna gång har jag valt att göra utmaningen med påsar.
Har alstrat en svart vinpåse. Det är första påsen jag alstrat och det var verkligen kul, så det kommer jag göra om. :-)

Jag älskar verkligen pappret som heter Love struck från Landstoken och de är dubbelsidiga. Det är verkligen hur snyggt som helst och om möjligt ännu snyggare i verkligheten.
Monterade mönsterpappret på vit cardstock som jag färgade med Distress Ink - Walnut Stain. Använde en kantstans på cardstockets kortsidor. Även stämpeln är stämplad på vit cardstock och färgad med Distress Ink. 
För ytterligare dekoration satte jag fast lite spets i över och underkant.
 



Det var allt för denna gång. Nu har jag två utmaningar kvar som jag klurar på hur jag ska göra :-)
På återseende!

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar