Scrapgrejer till försäljning

onsdag 8 maj 2013

DT hos Pappersmarknad.se

Jag är så glad att kunna meddela att jag blivit en av medlemmarna i DT-teamet hos Pappersmarknad.se!
Det ska bli så spännande och kul att vara med i deras DT-team. De har ett för mig annorlunda upplägg för sitt DT-team och det ska bli så kul att ge mig på alla de utmaningar det innebär.

Det första alstret jag skapat är ett presentationsalster som visas upp hos dem. Ni kan läsa min och de andra medlemmarnas presentationer här.
Fram till juli kommer jag visa upp mina alster som jag skapar för Pappersmarknad här i bloggen.
Titta gärna in hos Pappersmarknad med jämna mellanrum och rösta på de alster ni tycker mest om.

Vad tycker ni om mitt presentationsalster?
Det var första gången jag skapade ett alster i "falsk metall" och det var riktigt kul. Det kommer säkert bli fler alster med den här tekniken.


Sköt om er och hoppas att vi ses här snart igen!

P.S Lämna gärna ett litet fotspår efter dig, så blir jag väldigt glad :-)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar