Scrapgrejer till försäljning

söndag 6 januari 2013

Never ending card

I slutet av december fyllde min svärmor 60 år. Då de "flydde" Sverige och kylan för solen och paraplydrinkarna i Dominikanska Republiken istället för att fira sin födelsedag firade vi henne igår istället.

Med kort varsel fick jag frågan om jag kunde göra ett kort till presenten, vilket är en resa tillsammans med hela familjen. Då vi inte bokat någonting ännu och det är svärmor som ska bestämma var vi ska åka, så fanns det inget hårt paket att ge bort. Alltså behövde jag göra ett kort som kunde innehålla all information som behövdes för presenten. Därför testade jag att göra mitt första "Never Ending Card".
Det är ett enkelt kort att göra, men det ser avancerat ut vid första anblicken. Det går att öppna kortet så att den visar fyra olika sidor, vilket passade bra till denna present.

Nu några bilder:



De tre små bilderna visar vilka tre städer svärmor har att välja på, vilka är Rom, Istanbul eller Prag.



Never ending card är roliga att göra, så det kommer garanterat dyka upp några till här i bloggen :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar