Scrapgrejer till försäljning

onsdag 15 augusti 2012

Guldet i mitt liv

Augusti utmaningen hos Svenskscrapbooking är att man ska inspireras av de olympiska ringarna och färgerna i ringarna ska vara framträdande.
Igår kväll blev jag klar med mitt bidrag i den utmaningen.

Jag valde att lägga mina fyra barn och min man i varsin av de fem ringarna. Bokstäverna är utstansade i guldfärgad cardstock och jag la på Glossy Accents på dem för att få dem att glittra mer som guld :-)





















Nu håller jag tummarna att vinna ett av utlottningspriserna i tävlingen. :-)

Kram

2 kommentarer:

  1. Helt outstanding snygg LO!!!! Gillar massor!!!!

    Svarade på din fråga om pappret i ROX-bloggen.. i ROX-bloggen.

    Tack för din kommentar där!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för den fina kommentaren!

      Såg ditt svar i ROX-bloggen. Får se om jag kan hitta något liknande, det var verkligen snyggt.

      Ha det så bra!

      Radera