Scrapgrejer till försäljning

söndag 3 juni 2012

Tre beställda kort

För någon vecka sedan fick jag tre beställningar på kort från min mammas kollegor.
Igår åkte min älskade man iväg med alla fyra barnen till sina föräldrar medan jag stannade hemma för att pyssla. Det var riktigt skönt att få vara helt ensam och kunna ägna mig åt min hobby :-)

Beställningen var ett grönt studentkort, ett blått/vitt dopkort och ett grönt dopkort.
De två dopkorten blev Z-vikningar, då jag tycker de passar så bra till just dopkort. Studentkortet blev en "vanlig" vikning.

Här kommar några bilder.
Studentkortet till Martin




















Blått dopkort till Theodore




















Grönt dopkort till Malte


















Nu håller jag tummarna att beställarna ska tycka om korten.

Kram

1 kommentar:

  1. Men vilka superfina kort, såå välgjorda och vilka härliga motiv, GILLAR MASSOR :)

    Beställaren kommer att tycka om dom jättemycket :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera