Scrapgrejer till försäljning

söndag 21 augusti 2011

Scrap-Perras träff 20 augusti 2011

Igår var jag med på min första träff och det blev Scrap-Perras träff. Det var riktigt kul att sitta och pyssla en hel dag utan att bli störd av små barnfötter. Nu fick jag inte så många saker gjorda, men de två jag gjorde är jag riktigt nöjd med.

Först gjorde jag resväska som jag gav bort till min systerdotter som fyller 15 år imorgon. Grattis Jennifer och lycka till med moppekörkortet!!
Sen gjorde jag även en presentask, anvisningen hur jag skulle vika asken fick jag av en av deltagarna på träffen. Tack så mycket, det kan nog bli en del sådana.

Så här blev resväskan





















Här är presentasken




















Att gå på träff var riktigt kul och jag kommer garanterat gå på flera.
Tack Scrap-Perra för en bra arrangerad träff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar